A január eleje rövidre sikerült, futómű és fék javítások, gyakorlatilag szilentcserék, hátsó gátlók és fékbetétek, első fékek kompletten cserélve... Már egészen jól néz ki, üresen még hasmagassága is van, na jó, 15 cm, de az van!
Január 13!
Az utolsó előtti nap! Éjjel 2kor már kész a matricázás, rákerült a Gekkó és a szponzormatricák nagyrésze! Reggel irány aGumis, ahol kapott 4 új Barum téligumit, immár nem 165/70, hanem 165/80-ast! Plusz 1,5 cm!!! És néhány újabb szponzormatrica! Mertugye aGumis is készült a futamra, de Renault 4esük a kert végében állt szomorúan... Idén mégsem indulnak.
Dél körül szaladtam még egy párat, második pótkerék bontóból, két kanna benzin Zolitól támogatásképp... Már már majdnem csomagolhattunk volna, de pár napja megláttam a kipufogó Y alsó tányérját, azaz ami maradt belőle, így gondoltam nem árt, ha cseréljük... Délután 5re sikerült is, habár a tömítettség nehezen jött össze...
Este 9, már itthon, Laci cuccai is Érden, elkezdtem bepakolni, amennyire lehet praktikusan a rakományt. Csak adományból volt kb 80 kg, a két kanna benzin 45 kg, sátor, alkatrészek, szerszámok kb 20 kg, kaja is legalább 10 kg, homokvasak, pótkerék, emelők megint vagy 20 kg...Ruhák, hálózsákok, gyógyszerek/elsősegélycuccok, poroltó, megint legalább 20 kg...alsó hangon 200kg...eddig, és még a mi 180 kg élősúlyunk és a pálinkák sem kerültek bele... Finoman szólva teljes terheléssel álltam ki a Felvonulási térre éjjel 1kor (immár Január 14) a másnap reggeli rajthoz.