Kis lista, hogy mi az, amit sikerült beépíteni, átalakítani a gépbe az útra:
- hátsó ülésnek csak az 1/3-ad része maradt bent
- kalaptartó nem került bele
- összesen 2 db, 165/70 pótkerék
- 2 db 20 literes fém benzinkanna benzinnel :)
- 2 db homokvas, "Sandladder" típus, 125 cm hosszú (gyári állapotban pont befért a kalaptartó helyére!!!)
- motortér hűtéshez légterelős nyílás a motortértetőn (nagyobbik)
- légbeömléshez hátrafordított terelő, gyári gégecsővel a szűrő felé terelve
- lehetőség a fűtés motortérbe való kivezetése (fűtődoboz átalakítással)
- utastérből kapcsolható hűtőventilátor
- kábelezett kiegészítőfényszóró (sajnos nem sikerült lámpákat szerezni, csak a kábelezés maradt)
- kábelezett motortérvilágítás (világítótest nem lett beépítve, de kéznél volt szükség esetére)
- külsőhőmérő a műszeregységbe integrálva
- belső LEDes utastérvilágítás elöl, és hátul a tetőről, külön kapcsolható
- "kemping" világítás, azaz 50 W-s halogán Spot lámpa, mely nyitott csomagtérajtónál a kocsi mögötti teret világítja be
- rükverc/hátsó világítás 2x50W halogén Spot a gyári lámpatestbe építve... Hasznos jószág tolatáskor, levillogó autópályás BMWsek ellen illetve homokviharban ráfutás ellen....
- műszerfalba! épített GPS (Garmin GPS II+) beépített külsőantennával, műszerfalra épített navigációs GPS (Garmin Streetpilot III), kiegészítő "modern" GPS (Navon EU és kevésbé működő Afrika térképpel)...
- összesen 1 gyári + 4 utólagos szivargyújtódugalj praktikusan a műszerfalba építve
- Autórádió, belső antennával, USB/SD kártyaolvasóval, CD nélkül, mechanika nélkül...
- CB rádió 40 csatornás
- egy-egy rugóemelő gumicsík a rugókban (egy spirálnyi)